SPARKLER

2010-05-01 17:01:05 / foto
Min syster kom nyss ner och frågade varför jag har slutat blogga. Innan på msn frågade min kusin om jag hade någon blogg för tillfället och min systers kompis tjatar alltid om min förra blogg. Var nyss inne och kollade statistiken, trots att det var snart ett årsen jag la ner bloggen är det fortfarande folk som är inne och kollar. Varje dag är det 1-6 stycken som är inne och kollar läget. Jag måste erkänna att jag saknar bloggen och blir smått avundsjuk när jag läser bloggar som startade då jag startade min och låg på samma nivå men nu ligger på listorna. Tänk om jag kunde vart en av dom.
Nu har jag bestämt mej , jag ska börja blogga ! :)
Till sommarn kan ni läsa om alla mina äventyr. Jag lovar , ni blir inte besvikna :D



Plockade fram kamran innan idag , den var dammig. Längesen den var användes så här flitigt.



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?