test inlägg

2010-02-28 12:28:35 / foto
Innan drev jag en vanlig blogg om mej , kläder och foto - allt i ett !
Men när jag kom upp på mest akriva listan kände jag att det blev lite för mycket. Jag gick upp tidigare på morgonen så att jag skulle hinna skriva ett inlägg innan skolan. Efter skolan gick jag hem direkt för att kunna hinna med 2-4 inlägg till. Detta höll inte på så länge för jag märkte att det inte funka och jag tröttnade ganska snabbt på att sitta och svara på några hundra komentarer varje dag som kunde ta runt 1-3 timmar.
Därför har jag gjort en väldigt enkel fotoblogg för tillfället. För att se om jag har kvar intresset för en blogg, om jag får upp lusten igen blir det nog mer än en fotoblogg, men vi får se. Jag börjar så här :)






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?