LEOPARD

2010-10-24 14:40:44 / foto - självporträtt

hej !
jag tycker att söndagar är den tråkigaste dagen i veckan. men senare idag ska vi till några vänner och äta tacos så det kan nog bli en ganska okej söndag ändå :)
jag satte mej framför datorn för att lysnna på musik och sminka mej lite grann för middagen innan. man kan ju säga att jag misslyckades ganska grovt men istället blev jag en liten leopard :)

nu får jag tvätta bort allt och börja om , yeah ..

evelina

skit vad häftigt :P <3

2010-10-26 - 18:01:30
BLOGG: http://ewson.blogg.se/
Johanna

Fyfan vad KUL! Och vad SNYGGT... nu får du tusen kommentarer.. men det brukar man väl bli glad av? :)



Vilken inspiration jag fick när jag kikade på din blogg, superfin blogg, sjukt härliga bilder.... Om jag då hade tiden att fota allt jag vill...



Vad använde du dig av för produkter när du sminkade dig som leopard? Jag är helt galen i allt som har med leo att göra, har just nu på mig en leopardcardigan, örhängen, ring och sockar.. less is more ! Haha kram!

2011-01-03 - 17:33:42
BLOGG: http://injohanna.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?