vitsippor ute i backarna står

2010-05-03 17:16:40 / foto

Igår fick vi en jätte god middag hos mormor och morfar, mums ! Efter det åkte vi på utflykt, men massa av bakelser i bagaget. Usch vad jag mådde illa efter det. Så jag och Evelina tog en liten promenad för att smälta maten. Och med oss hade vi såklart kamrorna. Så vi tog och fota lite vitsippor , och här ser ni resultatet :)



Visst är Evelina fin ? Gillar hennes hår något otroligt! :) Snart får ni se lite bilder på lillkusinen också.

Måste verkliegn börja plugga nu, skulle egentligen gjort det i helgen men det glömde jag såklart av. Så nu sitter jag här sista kvällen och får plugga gärnet! Jag måste bli bättre på att inte skjuta på saker, det är inte verkligen en av mina svagaste sidor...
Hejdå , nu ska jag plugga resten av kvällen ... förhoppningsvis... ;)




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?